Thursday, June 21, 2007

5 favoriter!

Har inte blivit mycket bloggande på senaste tiden alltså! :O Men det är för att jag har jobbat, jobbat och jobbat! ;)

Men jag tänkte i alla fall haka på Bjooti och lista 5 favoriter. Först försökte jag skriva en motivering till varje produkt, men insåg hur tjatit det blev eftersom jag bloggat om dessa produkter flera gånger tidigare. Därför blev det bättre att länka till dem, eftersom dessa länkar beskriver bättre och mer utförligt, och jag slipper upprepa vad som står! Så det är alltså bara aty klicka på länkarna! ;)














3 comments:

Anonymous said...

Que?? //Linda

Ivana said...

Lumene Tender Drops är superbra & det var tack vare dig som jag gick & köpte det så tack för tipset! :)

Rouge said...

Ivana: Hihi, vad roligt! Ja, den är verkligen fenomenal! =D Slår allt jag tidigare har provat, och det har ju i många fall varit mycket dyrare krämer från tex Laura Mercier och Chanel! Kommer att krävas mycket innan jag provar något annat alltså hehe! ;) Varsågod! =D