Thursday, June 28, 2007

Typiskt!

Idag måste jag tyvärr slänga mitt kära gloss Chanel - Lèvres Scintillantes - Imaginaire, för jag får bara inte ut mer ur hylsan, så det är alltså helt slut! :O Men vilken trotjänare det har varit, ett riktigt toppengloss! =D Måste nog vara det bästa jag har provat till och med nu när jag tänker efter! ;)

Kanske man borde inhandla ett nytt gloss eller så, eller köpa denna pärla från Chanel igen! ;) Eller kanske två nya gloss; ett nytt Chanelgloss, och något annat nytt gloss också! ;) hehe! ;)

2 comments:

Anonymous said...

Efter att du hyllat detta gloss, och läppglans tokig som man är, plus att Chanél är ju Chanél..så sprang jag o köpte det :o)
Blev absolut inte besviken ;0) MYCKET fin färg!!
/Linda

Rouge said...

Linda: Vad roligt! =D Ja, den är riktigt, riktigt snygg! =D