Wednesday, February 21, 2007

Sminket fortfarande kvar efter en lång dag, och iskall snö som blåste i ansiktet flera gånger under denna dag!

Vilken lång dag, tenta i fyra timmar och iskall snö som blåser i ansiktet, och bussar som inte kommer. Men mitt smink är fortfarande fabulous! Alltid nått! ;) Helena Rubinstein - Lash Queen Mascara sitter kvar och ser likadan ut som i morse, Laura Mercier Eye Color Matte - Pure White har jag som basskugga, och den aprikosfärgade skuggan från min Chanelpalett, och allt sitter kvar på plats och ser jättefint ut. Min Chanel - Le Crayon Yeux nyansen 09 Bronze sitter också den på samma ställe som imorse. ;) Trots massa iskall snö som blåste i ansiktet på mig och smälte på mitt ansikte. Basen: Chanel Base Lumière, Helena Rubenstein - Spectacular Make Up, Chanel - Irréelle Blush, och det magnifika Poudre Universelle Libre från Chanel är fortfarande superfina! Härligt!

Mitt ansikte är dessutom suuupermjukt och fint, och har inte krackelerat av torrhet. Tack för det Dermalogica! =D



Chanel - Les 4 Ombres - Spices

3 comments:

Anonymous said...

Låter snyggt!!

Rouge said...

Hihi, tack så mycket! ;) Väldigt fräsch och enkel vardags makeup enligt moi! ;)

Anonymous said...

A useful idea in terms of golf is to ensure that you realize each individual is unique and specific tactics that really work for them might not exactly apply to you. This is very important in having the ability to determine your very best develop and also whenever you supply assistance to other people. [url=http://www.ss12w12ws.info]Inas665much[/url]