Tuesday, August 28, 2007

Nyfiken på Lumene - Tender Drops - Soothing Moisture Cream

Japp, denna kräm är jag mycket nyfiken på faktiskt, för jag är ju helt kär i nattkrämen av samma serie, för den gör verkligen underverk!

Så som variation så tänker jag testa deras dagkräm också då min Dermalogica - Intensive Moisture Balance är slut (vilket den snart är). Har dessutom provat på krämen i affären och den verkar sannerligen riktigt, riktigt bra!


Lumene - Tender Drops - Soothing Moisture Cream

5 comments:

Anonymous said...

Den har jag haft fram tills alldeles nyligen och jag tycker att det är en bra dagkräm! Enda kruxet för mig var att jag behövde lite mer fukt och fett till min torra, känsliga hy, så jag har bytt till rena oljor istället. Nevertheless en kräm som jag gillar starkt annars! Gillar du nattkrämen är chansen stor att du kommer att tycka om den här. :)

Rouge said...

Rocketqueen: Åhå, det låter ju mycket lovande! I see! =)Låter bra det, ja jag tror det ja, den känns verkligen toppen i konsistensen, så det kommer bli ett givet köp! =D

Anonymous said...

Testat den där också tror jag.. helt underbar!

Anonymous said...

Köp köp köp! Riktigt bra kräm, helt enkelt!

Rouge said...

Chelsea: Åhå, ja jag misstänker det sweetie!=D

Alice: Härligt, härligt! =D Det ska jag definitivt göra! =D