Monday, August 6, 2007

Gårdagens shopping!

Efter jobbet igår gick jag förbi KicksAvenyn och fick syn på ett mycket trevligt erbjudande; två L'oréal - Nutrilift till priset av en (eller ja nästan, 75 kostar en vanligtvis, och två stycken kostade i detta erbjudande 85 riksdaler). Och naturligtvis slog jag till, eftersom det är mitt absluta favoritbodylotion av alla billiga och dyra jag någonsin har provat! ;) Funderade även om om jag kanske inte skulle nöja mig med endast två stycken utan köpa flera, för bodylotion går åt fort för moi, eftersom jag smörjer in mig efter varje dusch!

Sedan köpte jag även smidiga makeupremoverservetter för 40 kronor. Jag brukar ju annars köpa L'oreals variant för torr hy, men jag fick syn på dessa servetter när jag kollade runt lite, och de var ju dessutom billiga så de fick bli de också! ;) Har redan provat dem och de var faktiskt riktigt fräscha och bra!

Älskar att ha sådana removerservetter hemma, för vissa dagar är man bara så trött så man håller på att däcka medan man borstar tänderna osv =P Och då pallar man knappast att ta bort sminket heller, och det är ju då servetterna passar perfekt!


Gårdagens Shopping

2 comments:

Ivana said...

Servetterna är min favoritsak i badrumet. Vet inte vad jag & min hud skulle göra utan dessa praktiska tygbitar :)

Rouge said...

Ivana: Hihi, det förstår jag allt! ;) De är verkligen räddningen när man bara inte pallar med att ta bort sminket! ;)