Tuesday, June 12, 2007

Ett hål i badrumshyllan!

Man vet att man har hittat riktiga storfavoriter då det känns som ett stort hål i badrumshyllan då de har tagit slut, och inte finns där på längre! ;) Precis så kändes det när min L'oréal - Nutrilift bodylotion var slut. Jag ville dock prova någonting annat, eftersom man alltid är så sanslöst nyfiken på att prova nya produkter. Det blev Neutrogena - Body Moisture, och denna lotion är lätt och gör huden riktigt len.

Men ändå kändes det verkligen som L'oréal - Nutrilift verkligen saknades. För ingen annan lotion jag har provat återfuktar så på djupet som denna, och det är den enda som verkligen kan råda bot på mina torra armar och på mitt torra bröst och hals (fattar inte varför jag är så torr på just dessa ställen, men det är jag iaf), brukar få lite torrhetslinjer sådär på bröstet och halsen också och detta lotion är verkligen det enda som tar itu med detta.

Den gör också gör huden på dessa ställen riktigt mjuk på djupet, vilken ingen annan lotion har lyckats med. De bara återfuktar lite ytligt och sedan håller sig inte fukten längre utan jag blir torr igen, men detta lotion bevarar och bibehåller fukten på ett helt annat sätt och försvinner liksom inte så jag blir torr igen som med alla andra lotions! Sedan så tar den verkligen bort allt obehagligt stramande, något som alla andra lotions jag har provat inte klarar av. Huden blir verkligen snygg och strålar av denna superba återfuktning! =D Och den håller huden i ett sådant bra skick överhuvudtaget! =D

Vill aldrig vara utan denna produkt mer! =D



L'oréal - Nutrilift


Och det är jag inte nu heller, för jag norpade åt mig en och la den i varukorgen då jag och pojkvännen var och handlade på Coop Extra, fabulous att dom har den där också! ;) Och den var faktiskt liiite billigare, 69 kronor kostade den, jämfört med 75 på kicks eller Åhlens! ;)

Sedan hittade jag också L'oreal - Anti Breakage inpackning för endast 49 kronor, istället för 70 som den kostar i stan! En sådan blev förstås inköpt också! Har prövat den, och den gav riktigt mjukt och silkeslent hår, och även pojkvännen blev imponerad haha! ;) "Åh, vad ditt hår luktar gott, oooooj vad mjukt det är det måste ju varit en jättebra inpackning" sa han och pillade massor med mitt hår hihi! ;)

4 comments:

Anonymous said...

Hahah,. vad roligt, jag funderar på att köpa anti breakige i balsam, men kom inte ihåg om den var bra eller inte?? Funderar lite på den rosa också men det kanske just är för att den är rosa ;) pusssss //L

Rouge said...

L: Jag tycker balsamet är super! =D Är ju det jag har, schampoot sög dock! ;) fniiiss! ;)

Anonymous said...

åh, Nutrilift måste jag testa! tack!

Rouge said...

Frida & Fabulous: Varsågod! =D Nutrilift är verkligen en riktig pärla! =D