Tuesday, May 29, 2007

Dagens shopping!

Idag shoppades det ett bodylotion, och den här gången blev det Neutrogena - Body Moisture. L'oréals lotions är ju annars mina favoriter, men som alltid så är man nyfiken på att prova någonting nytt! ;) Och den här gången blev det detta lotion från Neutrogena därför att jag i vintras provade deras Body Cream som var fantastiskt bra, så nu var jag jättenyfiken på att prova lotionet också. Har provat att smörja in händerna nu, och den verkar minst lika bra som deras Creamvariant. Woho! ;)

Vill ni veta mer om detta lotion så rekomenderar jag den härliga bloggaren Soderstjernas utförliga recension, och av henne så har det fått riktigt bra betyg! =D

Recensionen kan läsas: här.

5 comments:

Anonymous said...

hinner du springa på stan nu när du har så mkt att plugga ;P saknar dig på msn och som kaffe/shopping sällskap :) //L

Rouge said...

L: Nej det hinner jag inte ;) men det var typ en kvart till spårvagnen kom och det ösregnade ute! ;) Så då gick jag in och köpte mig ett lotion sålänge! ;) pusspuss! ;)

Anonymous said...

stackars muppi som har så mkt att göra och plugga nu att hon inte hinner blogga :( *krama på* puss pusss //L

Rouge said...

L: Aaaaw tack sötis! ;) Kramar behövs verkligen i sånna här stresstider! *kramar massor på!!* pusspuss sweet!

Anonymous said...

Fascinating website, i read it but i still have a few questions.
shoot me an email and we will talk more because i may have
an interesting idea for you.

Also visit my web-site; quit smoking timeline benefits