Friday, June 1, 2007

Dagens katastrof!

Min älskade Dermalogica - Intensive Moisture Balance är nääästan slut, och ja det är verkligen en katastrof, eftersom det är den PERFEKTA dagkrämen för moi! Min HG kräm! Som dessutom är fenomenal som ögonkräm och gör under för torrhetslinjer och trötta trötta ögon.




Dermalogica - Intensive Moisture Balance


Men men, som tur är har jag dock kvar min Chanel - Hydramax+ - Moisture Boost Cream fuktkräm från i höstas, och den är verkligen höjden av lyxighet, underbar doft, lätt, skön och lyxig konsistens, snygg förpackning! Resultatet blir förstås fabulous med den, strålande och framförallt sammetslen hy!! Riktigt imponerande len blir man! Och den går in i huden på ett ögonblick, vilket är super då det är varmt som nu när sommaren kommer, eller om man har bråttom på morgonen! ;)



Chanel - Hydramax+ Moisture Boost Cream


Chanelkrämen blev en favorit förra sommaren då det var värmebölja, på grund av att den var så lätt och skön i konsistensen och gick in så snabbt utan kladd, men ändå gav fantastiskt len hy! ;)

Jag använde Chanelkrämen den sommaren och så långt in på hösten/vintern, men ja sedan var lätt och täckte inte min huds fuktbehov då det blev kyligare, så därför provade jag på Dermalogica istället, och den klarade ju kylan grymt bra förstås! ;)

Chanel verkar också ha uppdaterat denna kräm, och den heter nu Chanel - Hydramax+ Comfort Cream - Moisture Boost Comfort Cream Kanske något att prova för moi någon gång! ;)

No comments: