Sunday, June 3, 2007

Fina sommarfötter?

Phu, mycket spring på jobbet... ;) Och det resulterar i trötta fötter! Så jag skulle verkligen behöva tips på bra fotvårdsprodukter, för jag har verkligen ingen koll på det alls måste jag erkänna! ;)

Mina fötter brukar hålla sig fina utan speciellt mycket omvårdnad, men nu är jag jobbar massor så blir jag riktigt trött i fötterna, och de behöver en rejäl uppfräschning!

Skulle behöva någon peeling, en bra fotfil (eller något annat som är bra mot förhårdnader, isch läskigt ord haha!), och kanske en skön kräm (som inte är för fet och läskig men ändå mycket återfuktande! ;) Och kanske någon fabulous lugnande fotbadsprodukt!

Och det är säkert många fler än mig som vill ha tips på hur man fixar fina sommarfötter, så kom gärna med era bästa tips! ;)


Essie - Mini Spa Kit (kanske något för mina trötta fötter? ;))

8 comments:

Anonymous said...

På satine.se har de flexitol fotbalsam, svinbra! Det och ett pärlemolack och du e kittad och klar!

Rouge said...

Beautybible: Hehe oh perfekt ska kolla in det! =D Och pärlemorslack låter ju finfint också! ;)

Anonymous said...

Tänk! Skrev precis just ett inlägg om fotkräm :)

Rouge said...

Nyans: Fabulous, då ska jag ta och kika på det på en gång! =D

Anonymous said...

så nu har det blitt lite mer bloggande ser jag ;)
jag tror att nutrilift kan fungera bra på fötterna också om du smörjer in dem när du ligger i sängen o ska sova :)
Apoteket tror jag har rätt så bra fotfilar och bodyshop har rätt så mkt fotbad och sånt :)
själv använder jag bara, duschkräm i fotbadet ev en med peeling i, en fotfil o en hand eller kroppslotion efteråt :)
hoppas du får ordning på dem nu... puss pusss //L

Rouge said...

L: Mmh! ;) Smörjer alltid in fötterna med lotion tex nutrilift efter jag har duschat, men jag behöver nått mer rejält för mina fötter just nu hehe! ;)

Aha, nice! =D Får checka det sweetie! ;)

Aha! =D Låter bra det! ;) Hihi tack! ;) Ja trötta blir dom efter allt springande på jobbet hihi ;)Så står man ju upp hela tiden hehe, jäääätetrötta fötter får man då! ;) pusspuss hoppas allt är bra! ;)

Anonymous said...

Fotfilen från Apoteket är faktiskt väldigt bra. Det lossnar massa skinn från mina fötter när jag filar med den. Lite äckligt, men väldigt effektivt.

Rouge said...

Li: Låter super ju! Den måste jag ta och spana in! =) Tack för tipset! =D