Wednesday, April 25, 2007

Otålig!!!

Nu ska jag och pojkvännen snart in till stan och köpa kinamat (inte dumt att ha en pojkvän som bor en kvart från stan med spårvagnen! ;)). Och jag känner redan nu hur mina ben håller på att springa iväg med mig för att köpa mascaran YSL - Volume Effet Faux Cils, medan vi väntar på att kinamaten ska bli klar! ;)

Saken är ju den att den kostar 255 kronor i stan, och endast 168 kronorStrawberrynet, men jag vill ha den nu, nu, NU! ;) Alltså ibland är man bara så himla otålig! ;)

Om jag kan hålla mig ifrån att köpa den återstår alltså att se! ;)

2 comments:

Anonymous said...

haha,. om du inte köpte den idag lär du väl göra det imorogn när vi går på stan! ;P

Rouge said...

Golden: Haha ja! =D Om jag inte köper den och lite annat på strawberrynet ikväll mohaha! ;)