Wednesday, March 28, 2007

Shopping i solskenet!

Idag blev det fikamaraton med min kära Foxy! =D Först blev det fika på café, och sen gick vi och satte oss i trappan (med kaffe förstås ;) en fika nummer två alltså hehe) vid kanalen i Brunnsparken (i Göteborg ;)), och där satt det fullt av folk och njöt av vårsolen! ;)

Sedan drog det i shoppinggenen, och jag kunde bara inte motså Chanels holografiska nagellack längre! =D Har försökt hålla mig ifrån att köpa det eftersom jag inte direkt har brist på nagellack, men nu gick det bara inte längre, det är ju så oemotståndligt! Så det inhandlades! =D

Chanel - Le Vernis - Holographic

Dessutom kände jag på de två handkrämerna jag har varit intresserad av att köpa, alltså Lancôme - Carresse Mains och Dr. Hauschka - Hand Cream. Lancômes är ju så lyxig och silkig, och luktar jättegott. Men Dr. Hauschkas var ännu bättre, för det kändes som att den verkligen återfuktade på djupet och reparerade huden, och huden var sedan perfekt återfuktad och riktigt fin efter att ha varit lite torr och fnasig, och enooormt lent och mjukt blev det också av den! ;)

Dr. Hauschka - Hand Cream

7 comments:

Anonymous said...

tihih! Ja visst var det helt underbart härligt idag! Haha, 7 timmar! Tror du att det är vårat nya rekord? Puss pusss

Rouge said...

Foxy: hihihi, ja verkligen! =D Ojdå! :O Could be! ;) Men tja, vi har fikat rätt brutalt länge förut också, vi är riktiga élitfikare vi! ;) puss sweetie!

Anonymous said...

Hejhej du! Tack för alla fina ord i min blogg!:D Din blogg är faktiskt en av de jag följt sedan jag själv började och du har en finfin blandning i dina inlägg. Ett ord; Inspirerande. Bra jobbat!
PS Min länkinglista är uppdaterad..;)DS

Rouge said...

Red Head: Varsågod! =D Oh, tack så mycket! =D Vad roligt att du tycker det! =D

Hihi, så trevligt! ;)

Anonymous said...

Oj, verkligen fina köp. Jag och svägerskan har planerat in ett Gbg-besök framöver. Har du ngn koll på när Zara öppnar? :)

Anonymous said...

Tror Zara öppnar i april,men vet ej vilket datum... /Katarina

Rouge said...

Mia: Tack, ja jag är verkligen supernöjd med shoppingen, grymt bra produkter! ;)Vad kul, hoppas ni får det jättetrevligt här då! =D Hihi, näe, har ingen kolla alls faktiskt! ;)

Katarina: Bra att du hjälpte till att informera om när Zara öppnade, eftersom jag inte hade någon aning alls ;)