Thursday, March 29, 2007

På naglarna idag!


Chanel - Le Vernis - Holographic

5 comments:

Anonymous said...

Wow, riktigt coolt!! Så snyggt!

Anonymous said...

Har länge försökt motstå Chanels holographiclack men nu tror jag allt jag måste köpa ett i alla fall!

Anonymous said...

tihi,. satt du och skrev detta inatt eller, för du är väl inte redan hemma från föreläsningen?
När du kommer ut på msn kan du få de korten som jag tog med min kamera också, om du vill. =D

Anonymous said...

vad häftigt!

Rouge said...

Mia: Tack! ;) Yes, jag älskar det! =D Det är dock ännu snyggare i verkligheten, för de här mobilkamerabilderna är ju inte de bästa! ;)

Nyans: Ja, gör det! Verkligen värt det! ;)

Foxy: Närå, skrev detta under morgonkaffet och frukosten vettu! ;) Eller ja skrev och skrev, fotade snabbt och la in bilderna ;) Thx sweetie! =D

Ellen: Tack! Det är verkligen något extra alltså! ;) Dock är det som sagt ännu snyggare i verkligheten! =D