Sunday, February 10, 2008

Nu ska jag testa den här!

Nu ska jag hoppa in i duschen, efter en lång dag på jobbet! ;) Så gött! Och därefter ska jag prova LdB - Aloe Vera Lotion som jag norpade åt mig när jag var å handlade för några dagar sedan! Hehe, vissa vanliga matbutiker har ju rätt rejäla och välsorterade hygienavdelningar, så då är det ju lätt att man fastnar där bland alla schampoon och lotions lite mitt i allt mathandlande, och hittar något trevligt att lägga i varukorgen!


Nu ska LdB - Aloe Vera Lotion testas!

Update: Har nu testat denna lotion, och jag måste säga att den var riktigt rikigt bra! =) Ett bra impulsköp alltså hehe! Den är smidig att smörja in sig med, och går jättesnabbt in i huden! Och man blir mjuk och härligt len!Den är i och för sig ingen tung lotion som återfuktar sådär riktigt på djupet (men den är ändå ordentligt fuktgivande för min torra hy), men då man vill ha en smidig kräm att smörja in sig med efter man duschat så är den alldeles perfekt! =D Och eftersom den går in i huden så snabbt så klibbar den inte ner kläderna heller! ;) Awsome lotion för det ringa priset av 32 kronor alltså! ;)

10 comments:

Anonymous said...

Fin blogg!! Titta in på min nya blogg, behöver besökare och kommentarer! www.beautyblogger.blogg.se

Anonymous said...

Åh, jag använde den förut! Jättebraig!

Rouge said...

Anonymous: Tacktack! ;) Oki! =)

Chelsea: Jaså, ja den är super! =D

Anonymous said...

jätte skoj att ses förut babe. du får updatera mig om nattkrämen! pus spuss! Linda

Rouge said...

Linda: Hihi, ja verkligen! =D Så roligt att se dig sweetie! Of course babe! ;) pusspuss!

Anonymous said...

Hej! Kika in på nätverksforumet på pret-ty, det finns en tråd där som jag vill att alla medlemmar läser och deltar i. /Helena

Rouge said...

LipGloss Bitch: Yes, har kollat in och kommenterat lite! =)

Anonymous said...

Sugen på att köpa! :D

Rouge said...

Shacklii: Hehe yes, riktigt bra lotion till riktigt bra pris! =D

Anonymous said...

den innehåller alla parabener du kan tänka dig = torker ut huden. USCH!!! återfuktar bara i en halv dag.