Saturday, September 8, 2007

Men åh!

Vid min och Black Velvets senaste shoppingrunda så passade jag på att känna på krämen Freeze 24/7 - IceCream Double Scoop Intensive Anti-Aging Moisturizer! Och man blev verkligen OFÖRSKÄMT LEN alltså, och den gick in i huden som en dröm! Även min söta Black Velvet höll med om detta, och tyckte att det nästan kändes omänskligt lent efter att ha tagit på den krämen haha! ;) Så jag blev förstås fruktansvärt sugen på att inhandla en sådan kräm, men den är dyr, väldigt dyr! Dock billigare på Strawberrynet, men där är den ändå dyr haha! ;) Åhå, gimmie, gimmie, gimmie alltså! ;)


Freeze 24/7 - IceCream Double Scoop Intensive Anti-Aging Moisturizer

2 comments:

Linda said...

Me Want so bad! =D
Det enda problemet hade varit att jag inte skulle kunna sluta att klappa på mig själv ;)
Den påminer lite om cliniques total turn... fast 10 000 gånger bättre!

Rouge said...

Black Velvet: Indeed! ;) Haha, du är så rolig du! Hihi, det var skoj att du kom förbi jobbet idag! ;) Föressten, vi får verkligen ses så snart det finns tid! =D Nice! puss sweet!