Wednesday, September 5, 2007

Dagens impulsköp!

Idag blev det allt ett litet impulsköp, och detta därför att jag inte kunde motstå denna söta rosa flaska med ansiktsvatten från Vichy. Självklart är den alkoholfri, och ska ge torr och känslig hy extra mycket fukt!

Naturligtvis detta ansiktsvatten testas innan läggdags, spännande spännande! ;) Och det är faktiskt första gången jag testar något från Vichy, även om jag har spanat in deras krämer många gånger (har dock totalmissat denna söta lilla flaska med ansisktsvatten), så det blir intressant! ;)


Vichy - Hydra-Soothing Toner
Pris: 99 kronor på Apoteket

4 comments:

Anonymous said...

så söt! ;)
//Linda

Anonymous said...

Hej!
Har användt det ansiktsvattnet nu i några månader och jag gillar det skarpt! Tycker inte att det torkar ut det minsta till skillnad från Lumenes hemska ;) Ska bli kul att läsa vad du tycker om det! :)
//Pyrah

Anonymous said...

åhh vad spännande. har varit sugen på att prova denna, skriv gärna vad du tyckte om den:)

Rouge said...

Linda: Hihi, I know! Oemotståndligt!

Pyrah: Ja, jag kan inte annat än att hålla med dig! Den är helt underbar, och känns jättelyxig! Min hy blir så mjuk och len av den och den lugnar också huden, och fräschar upp ordentligt utan att irritera, och ger ansiktet en väldigt vacker lyster! Och det mest underbara med den är att den doftar precis som när man luktar på en riktigt vacker ros, och alltså inte det minsta artificiellt! =D

Och yes den är himmelriket om man jämför med Lumenes hemska heeeemska ansiktsvatten som skulle vara för känslig hy!

Lene: Det tycker jag verkligen du ska göra, för den är ett riktigt kap! Hihi, i kommentaren ovan kan du finna lite åsikter om den iaf! ;)