Tuesday, August 14, 2007

Nästa ansiktsvatten blir...

Mitt underbara Dioransiktsvatten är slut så nu blir det strax beställning på ett nytt från Strawberrynet minsann! Och nästa ansiktsvatten blir faktiskt ett från Chanel som jag tidigare bloggat om, och varit sugen på att testa hur länge som helst. Verkar riktigt uppfräschande, vårdande och lugnande för huden! Tror jag har funderat på att köpa det två gånger tidigare, men det har inte blivit av ändå, så nu är jag riktigit nyfiken på denna produkt!

Dessutom har jag faktiskt tidigare ägt ett ansiktsvatten från Chanel; Activateur Hydratation, alltså det som tillhör deras serie som ska ge extra mycket fukt till torr hy. Och det var verkligen härligt och gjorde huden löjligt len. Det dumma med den var dock att den innehöll alkohol, så den var ändå uttorkande i längden. Tja, slarvig som jag var då så hade jag inte kollat upp det.

Det ansiktsvatten som jag ska köpa nu är däremot deras alkoholfria variant, och jag tror att den kommer att vara toppen faktiskt! =)



Chanel - Activateur Tendre

6 comments:

Malin said...

Vad har du för rengöring?

Rouge said...

Malin: Just nu har jag Dior - Rinse-Off Cleansing Balm! ;) Denna alltså: http://lemakeup.blogspot.com/2007/06/shoppat-hrligheter-frn-dior-och-laura.html

Anonymous said...

hey babe. har du beställt ännu?
puss //L

Rouge said...

L: Hey sweetie! Nope inte än, men jag har beställt en annan grej från en annan webshop! =D Och vad det är redovisar jag i bloggen ikväll antagligen.

Saknar dig jättemycket btw!! Jag har jobbat som en dåre dessa dygn så jag har knappt vart hemma (om du undrat vart jag har tagit vägen)! Och ingen L på msn heller ju! :O Men vi får höras så snart som möjligt ju sweetie! ;) pusspuss

Linda said...

Rouge: Haha jag vet! vi har kommit in i en såndäringa gå om varandra period igen :)Du är online när du kommer hem men då sover jag eftersom jag ska upp under natten liksom ;) men nu är jag ledig tills på söndag! Så då borde vi kunna tajma in något ;) idag har jag burit en soffa 6 våningar så mina knän känns helt paja! :(

oohh så spännande, hoppas det blir bra :) och hoppas att du o M får det jätte trevligt på eran lilla mys middag!!! :D har ni bestämt ställe ännu? pusss!

Rouge said...

Black Velvet: Japp sweetie! Jarå! =D Oj, varför det?

Det tror jag allt hehe! Det kommer det bli, men vi skjöt ju upp den pga mitt tentapluggande åså, men men efter tentan så blir det ju nångång hihi! puss