Thursday, May 17, 2007

Recension: Dior - Soothing Toner

Nu har Dioransiktsvattnet använts ett tag, och det är naturligtvis dags för recension ;). Jag måste säga på en gång att jag är väldigt nöjd med detta ansiktsvatten! Konsistensen är väldigt mjuk och skön, och lite annorlunda jämfört med andra ansiktsvatten. Den är inte som vatten, utan lite tjockare i konsistensen, och detta gör den extra mjuk och behaglig då man baddar huden med det. Det gör rent, fräschar upp, och drar ihop och förminskar porerna riktigt bra. Den förebygger också att nya små plitor och finnar dyker upp.Dessutom ger det en skön svalkande känsla, och luktar riktigt gott! =D Och naturligtvis är den alkoholfri!


Dior - Soothing Toner (Alcohol Free)

Lyxfaktorn på denna produkt är också hög, och detta både på grund av produktens sköna konsistens och den snygga och eleganta förpackningen! ;) Förpackningen är dessutom mycket praktiskt; en smidig pumpflaska är det, och man pumpar ett par gånger och får ut en lagom mängd produkt. Kort och gott, en fabulous produkt! ;) Kan inte komma på brister som denna produkt kan tänkas ha, så därmed blir det högsta betyg! =D

Betyg:

R R R R R

2 comments:

Malin said...

Om det inte vore för att jag är så nöjd med mina Dermalogica-grejer hade jag sprungit iväg och köpt det här omedelbums! :D

Hämtade ut min YSL-mascara idag förresten, ska bli kul att testa i helgen.:)

Rouge said...

Malin: Hehe! =D Ja, ett riktigt bra köp var det! =D Himla skönt att ha den efter den hemska upplevelsen av Lumeneansiktsvattnet! ;)

Åhå, spännande spännande! =D Är hittills jättenöjd med min faktiskt! Den ger bäst volym snabbast jämfört med andra mascaror! ;) Kan nog vara den bästa mascaran som jag har prövat faktiskt! =D