Wednesday, August 1, 2007

Dagens vill ha!

När jag var på stan sist med min kära Black Velvet, så passade jag på att ta mig en närmare titt på Chanel's uppdaterade version av deras Hydramax+ Moisture Boost Cream! ;)




Chanel - Hydramax+ Moisture Boost Cream


Jag äger ju redan deras Hydramax+ Moisture Boost Cream, men nu finns ju även krämen Hydramax+ Moisture Boost Comfort Cream, och denna kräm är lite mer rejäl i konsistensen än den äldre versionen, lite tjockare och fylligare, men ändå inte kletig eller så. Den äldre versionen är däremot tunnare och lättare i konsistensen, och fungerar endast för mig på sommaren. Resten av året ger den helt enkelt inte tillräckligt med fukt.


Chanel - Hydramax+ Moisture Boost Comfort Cream (den uppdaterade versionen)


Är nu enormt sugen på att köpa den nya versionen av hydramax alltså, för den verkar vara så himla perfekt i konsistensen, alldeles alldeles lagom. Inte för fet och tjock, och inte för lätt och tunn, utan helt perfekt för moi! ;) Dessutom så älskar jag verkligen doften som hydramaxkrämerna har, den är helt underbar och känns väldigt lyxig! ;)

3 comments:

Malin said...

Vad kostar den i stan? 500 på Jordgubben iaf.;)

Anonymous said...

tihi, hej sötis! Hoppas att du kom hem bra :) Det var jätte mysigt att ha dig här och vina o mysa :D
puss puss!

Rouge said...

Malin: Haha, jag vågar inte ens tänka på vad den kostar i stan! ;) Men japp, jag såg att den kostade 500 på strawberry ja! ;)

Linda: Hey sweet! Japp supermysigt! =D Så skönt att bara ta det lugnt och träffa dig å dricka lite vin! :D precis vad jag behövde! =D pusspuss darling! ;)