Tuesday, July 31, 2007

Jakten på en vattenfast kajalpenna är avslutad!

...så var ju jag ute efter en vattenfast kajalpenna, och en sådan penna är faktiskt inhandlad! =D Dock meddelade jag aldrig vilken det blev! ;) Så därför gör jag det nu istället; pennan som inhandlades var Dior - Eyeliner Pencil Waterproof! ;)

Den kändes mest hållbar då jag var och provade vattenfasta kajalpennor, så därför fick det bli den! ;) Sedan är den ju enormt snygg, och känns väldig lyxig, vilket alltid är ett plus haha! ;) Jag menar vem får inte habegär efter produkter med snygga och lyxiga förpackningar! ;)

Jag har alltså använt pennan ett tag nu, och jag är nöjd med den. Den kunde vart bättre dock för den håller verkligen inte perfekt då jag springer runt på jobbet hela dagarna, men den håller enormt mycket bättre och längre än en vanlig kajalpenna! ;)

4 comments:

Malin said...

Oooa, det låter läckert! Är den väldigt dyr? Får man med vässare på köpet?

Rouge said...

Mailn: Nejdå, den kostar 175 kronor, ungefär som kajalpennor av den klassen brukar kosta! ;) Och japp man får en liten diorvässare på köpet, som vässar pennar riktigt bra faktiskt! ;)

Anonymous said...

Fan vad du missbrukar smileys. Ganska jobbigt att läsa. Känns lite infantilt.

Rouge said...

Jag vet, jag är värsta sortens smileymissbrukare! Antar att det var msn som fick mig att börja med det, och sedan har det helt enkelt gått ut över bloggandet också!

Jag får väl dra ner på smileymissbrukandet om så är fallet.