Saturday, August 4, 2007

10 minuter till spårvagnen går!

Phu, dags att gå till jobbet om ca 10 minuter, och jag har inte ens sminkat mig än! ;) Men, som tur är så har jag ju underbara MAC - Studio Fix, som gör basen klar på ingen tid alls! Så jag kommer faktiskt att hinna med spårvagnen haha, och ha hunnit fixa en snygg make up! =P

Tror jag ska ta och redovisa mer i detalj hur jag går tillväga med min morgonmakeup här i bloggen, för det är ju alltid bra att veta hur man får till en riktigt snabb men snygg och komplett makeup! ;)

Kanske blir det ikväll, om jag inte är för död efter mitt 12-22 pass! ;)

2 comments:

Anonymous said...

bra! hoppas det går bar på jobbet idag och att det gick bra igår,. fick du mitt sms? puss //L

Rouge said...

L: Jarrå, det gick bra! Rätt mycket att göra dock, men jag är härdad! ;)

Ja, jag såg det nu ikväll när jag skulle gå från jobbet, men du hade ju tydligen skickat det igår och då missade jag det!...

puss sweet!