Friday, July 27, 2007

Måste bara säga...

...att MAC - Studio Fix är helt perfekt! =D Jag älskar den verkligen! =D Foundation och puder i ett, och den fungerar även super som concealer. Bara att svepa den över ansiktet på morgonen och voilà så har man en perfekt bas! Täcker alla rödheter och blodkärl och sådant, och lämar efter sig en, sidenmjuk, naturlig och matt yta! En riktigt snygg finish får man alltså! =D

Men man ska inte överdosera denna produkt för då kan det se mjöligt ut, utan lagom mängd ska det vara, så blir det alldeles perfekt! ;) Och om man har torr hy ska man ha en ordentlig och ganska så rejält återfuktande dagkräm/fuktkräm under, eftersom produkten är något torr! ;)


Är verkligen oförskämt nöjd över denna produkt, för den är så smidig och snabbapplicerad och dess täckningsförmåga är verkligen suberb: täcker ordentligt men ändå riktigt naturligt, och det är precis vad jag behöver just nu när jag jobbar så mycket! Man orkar verkligen ingenting på morgonen när man jobbar så mycket, så då är denna lilla produkt guld värd!



5 comments:

Anonymous said...

tihi, så sötigt med ett hjärta också '':)
OMG, idag har jag så ont i magen så jag vet inte vad! .o
vet inte om jag heller vågar ta tablett efterosm jag blev illamående o spydde igår, fast nu har jag ju andra tabletter,. ojojoj.. Hoppas inte du får sådär panik ont i magen på jobbet idag :S
puss pussss

Malin said...

Va kul att du gillade den! Hade ju varit hemskt om jag rekommenderat nåt kasst.;(

Rouge said...

Black Velvet: Yes det kändes passande! ;) Passande med ett hjärta till en alldeles lovely produkt! ;)

Neee, din stackare!! *bamsekramar!!* Hemska mensvärk alltså! =/ Usch så det var inte av mensvärken du spydde då eller, var det värktabletterna tror du? :O

Nej, idag hade jag ingen mensvärk iaf! =D Eller ja, jag kände att den var lite på g men då tog jag ipren! Men igår var det ju verkligen inte kul!! Jäääklar vilken värk jag hade då! Uschusch! =/ pusspuss sweet!

Malin: Hihi, ja den är verkligen min trotjänare just nu! ;)

Äsch, nejdå det hade det inte varit! ;) För alla produkter fungerar ju så olika på olika personer! ;) Så man kan ju aldrig vara 100% säker att saker som passar en själv super passar andra personer så bra också! ;)

Linda said...

Hehe,. nej det var inte av mensvärken, men jag har nog (efter ca 3 veckor) kommit på vad det är som gjort mig så illamående. för det har alltid kommit efter att jag tagigt mina vitamin tabletter! :O och den dagen tog jag dem på i stort sett fastande mage och då blev det så :O scarryyy. pussssis

Rouge said...

Black Velvet: Ojdå! :O Hjälp vad läskigt då! :O Vitamintabletter också? o__O Skumt! pusspuss