Saturday, July 28, 2007

Insnöad?

Har tänkt på att jag nästan bara köper produkter från klassiska märken nu förtiden, såsom Chanel, Yves Saint Laurent och Christian Dior.



Och det är lite synd, eftersom det finns en hel del spännande svenska webshoppar med massor av intressanta märken! ;) Men många av de nya webshopparna har jag inte ens kollat upp trots att de har bloggats så mycket om dem, och det är ju väldigt illa! :O


Blush och Eleven poppade upp shoppade jag däremot en del från dem, men sedan den perioden har det inte blivit något mer shoppande på svenska webshoppar! Har inte ens känt mig lockad, och det är väldigt underligt och jag har ingen aning om varför? :O



Har väl gått och blivit lite insnöad kanske hehe! ;)

5 comments:

Linda said...

Haha! Du, insnöad! :O
Näe hur kan du tro det ;P
hehe,. du är söt!
men varför byte ut något som man tycker fungerar bra liksom :)
puss pusss

Linda said...

en sak till: du har ju faktiskt alldeles nyss köpt dig en sak från Mac så du är nog inte lika insnöad som du tror ;)

Rouge said...

Black Velvet: Hahaha! Thx! ;) Ja precis, dom ÄR ju bra! =D

Hehe, iofs, men den största delen av produkterna jag äger är av de uppräkade märkena hehe! ;)Men det var ju verkligen bra att jag gjorde ett litet undantag iaf! ;)

peachgirl said...

Ett klassiskt märke har ju allt det där beräkneliga som man vill ha. Inga överraskningar...vilket är precis vad man ibland vill slippa!
Å andra sidan; en ny produkt här och där livar upp, även om man får bereda sig på några bottennapp.

Rouge said...

Hehe, precis! ;) Sedan har de förstås också oftast lyxiga och enormt snygga förpackningar också! =D

Ja, det gör ju det, så det är därför jag har känt mig sådär insnöad nu på sistone haha! =D För att jag endast håller mig till de märkena! ;)