Wednesday, July 25, 2007

Gårdagens shopping!

Hehe, visst blev det en MAC - Studio Fix igår då jag och söta Black Velvet var på stan! ;) Såg alldeles perfekt ut nämligen; jätteskön mjuk sidenkonsistens som inte var kladdig utan påminde mer om ett puder fast mjukare eller hur man nu ska beskriva det! Men inte sådär kladdigt och läskigt som många andra sådana här produkter kan vara! ;) Så det blev ett givet köp! ;) Och 245 kronor kostade den endast också, billigt för foundation och puder i ett tycker jag! =D Trodde faktiskt att det skulle vara mycket dyrare! :O





MAC - Studio Fix


Jag har inte testat Studio Fix än, men ska göra det nu alldeles strax! =D Spännande, spännande! =D

8 comments:

Anonymous said...

Vilken härlig blgg ^^ Lägger direkt till dig bland mina favoriter :D

Malin said...

Toppen! Du kommer inte bli besviken!:)

Anonymous said...

Åh, har haft Studio Fix för länge, länge sedan. Blev lite sugen igen. :)

Rouge said...

Nettan: Tack så jättemycket! Hihi, vad roligt att du tycker det! =D Jättekul! ;)

Malin: Jag blev sannerligen inte besviken! =D En underbar liten dosa är det; perfekt hy i en compact! Hohoho! =D Så himla smidig och lättanvänd också! =D

Mia: Jaha, nice! ;) Heheh, jag förstår verkligen att du blir sugen igen, för denna produkt är verkligen en pärla! =D

Anonymous said...

Vart nånstans köpte du den?

Rouge said...

Anonymous: Vid MAC-disken på Åhlens City i Göteborg! =)

Från soffan till spåret said...

Är den täckande?Har testat puder foundation föröut men tycker bara det ser ut som att man tagit lite puder på hyn då :/

Rouge said...

Sofaja: Jadå den täcker jättebra! ;) Till och med för mycket om man råkar överdosera den som jag gjorde första gången jag använde den. Detta därför att jag blev så imponerad av hur bra den täckte, och insåg inte hur mycket jag hade lagt på haha! =P Och då blev det lite kakigt och såg onaturligt ut...

Men det är väldigt enkelt att få till en alldeles lagom täckning! =) Kan ju alltså lugnt säga att den täcker mycket bättre än endast puder!