Tuesday, July 24, 2007

Cravings!

Jag fick världens cravings igår efter att ha läst om MAC - Studio Fix hos Malin som har bloggen Sublimt! =D Därför att jag känner mig ofta såååå lat och trött på morgonen att jag knappt orkar fram till kaffebryggaren hehe! ;) Så det skulle vara så nice att ha en produkt med foundation, puder och concealer i ett, som man bara dönar på och voilà så har man en perfekt bas in no time! ;)





MAC - Studio Fix

Jag är egentligen sådan att jag gillar att köra varje steg i makupen (och inte använda kombinationsprodukter) för sig och väldigt nogrant! ;) Det är ju kul att bygga upp en snygg bas, och resultatet blir så fabulous då! Men just nu när jag jobbar så himla mycket, så känns en sådan här produkt såååå lockande! =D Sedan har jag ju också läst på många ställen att det helt enkelt är en riktigt, riktigt grym foundation också! ;)

Idag är jag också ledig så risken väldigt stor att denna produkt inhandlas hehe! ;) Därför att jag och min kära Black Velvet ska ju ta en tur på stan idag, moha! =D

3 comments:

Malin said...

Iiiih, skoj skoj! Hoppas du fyndar nåt fint på stan idag.:D

Miamaia said...

Studio Fix er veldig pudrete, så den funker best for fetere hudtyper.

Rouge said...

Malin: I did! =D Studio Fix blev det minsann, jag kunde ju förstås inte låta bli! ;)

Prinsesse vil ikke: Hehe, ojdå! ;)Den är redan inhandlad nu ju! och jag ska prova den idag, och det ska bli mycket spännande! =D