Monday, July 23, 2007

Dagens pärla...

...är sannerligen Laura Mercier - Eye Basic, därför att denna fungerar inte bara som en primer för ögonskugga osv, utan också som en concealer för det övre ögonområdet, en MAGINIFIK sådan! =D

Denna lilla pärla ljusar verkligen upp och gör att jag ser miljoner gånger piggare ut, och framförallt känner mig piggare med denna på! =D Och ja man behöver piggas upp när man bara jobbar jämt som jag gör nu! ;)

Verkligen härligt att den ger sånt ljus och gör jättestor skillnad; den täcker allt det mörka och små vener man har på ögonlocken, och täcker över det där lite röda, rosa svullenheten man har har alldeles för tidigt på morgonen! Concealer som denna gör därmed verkligen gott även för det övre ögonområdet, hoho! =D

Alldeles lovely alltså!

Dagens pärla!

5 comments:

CozmicGirl said...

Åh det låter bra.. Jag använder Clinique´s Touch Tint i nude sparkle för att den är ljus o med ganska lite skimmer i så man ser lite piggare ut ..testa nästa gång du är vid cliniques disk :)

Anonymous said...

Jaha, så råkade jag handla den då... oups!

Rouge said...

Cozmicgirl: Hoho, ooh vilket bra tips! ;) Ska kolla in den! ;) Jag menar man kan ju knappast få för mycket av sådana trevliga produkter! ;)

Anonymous: Hehe, blir lätt så! ;) Men du gör ett bra val! ;)

Anonymous said...

Sen såg jag att Strawberrynet även hade en produkt från Smashbox som var både primer för ögonen och för läpparna (en i varje ände) och då funderade jag om jag köpt fel ändå...hihi. Men jag kan ju alltid köpa den också...senare!

Rouge said...

Anonymous: Hehe, jaså ja det låter bra! ;) Haha, ja man kan alltid göra det ja! ;)