Thursday, June 14, 2007

Behöver Chanel nu!

Min Chanelhudvård bestående av peeling och mask alltså, och en stor helrenovering av moi är precis vad jag behöver! ;) Efter massa plugg och jobb behöver man verkligen en helrenovering! Så det ska jag genomföra nu! Ta en lång dusch och kurera mig med massor av härliga produkter! =D Vad jag behöver det nu alltså! ;)

Följande produkter kommer bland annat att användas:

*Chanel - Gommage Microperlé Hydratation: Bästa peelingen, och nu har jag nog mycket döda hudceller att peela bort för mitt ansikte ser verkligen grått ut!

*Chanel - Masque Déstressant Hydratation: Åh höjden av lyxighet, den här masken är så skön och återfuktar på djupet, så att huden håller sig fuktmättad i flera dagar efteråt! Plus att den lugnar rödheten! =D

* YSL - Total Fitness - Ultra Smoothing Exfoliating Gel: Grym peeling som gör min hy strålande av lyster, och den är så snäll mot min torra hy också, andra kroppspeelingar kan vara så grova och hårda och irritera, men inte denna! Den är verkligen effektiv, men varsam mot huden! ;)

* L'oréal - Nutrilift: Bästa bodylotionen för moi, som ni vet! ;)

*Låna pojkvännens fotfil, har ju ingen egen här hos honom, och mina fötter ser heeemska ut nu! Måste investera i fotvård nu när lönen kommer!

*Depend - Nagelbandspusher: jeez mina nagelband är sååå hemska! Har verkligen försummat naglarna den senaste tiden

* Shiseido - Benefiance - Eye Treatment Mask: För att ge ögonområdet fukt och ljusa upp mina mörka ringar, vilket behövs to the max nu efter allt pugg och jobb!!



Helrenovering! ;)

3 comments:

Anonymous said...

åååhhh,. så mysigt! och vilken sötig bild ;D Vill ha ett sånt badrum och se så snygg utnär jag badar ;P du får ta god tid på dig nu i badrummet, efetrsom du förtjänar det efter allt hårt pluggande inatt och så... Man vill ju träffa en glad o utvilad muppi imorrn, fast en sur o trött går också bra :D så länge det är en muppi!!! btw, målade något sött lack på tånaglarna med så känner du dig ännu mer uppiffad! ;) pusss
//Linda

Anonymous said...

**måla ska det såklart stå!
kram //Linda

Rouge said...

L: Hihi, mmh! ;) Visst vill man det! ;) tack sötis, det gjorde jag må du tro! ;)

Haha, vad du är söt! ;) Fniss, bra idé fast det hade jag inte tålamod till igår haha! ;)