Friday, June 15, 2007

Nyfiken på Laura Mercier - Secret Brightening Powder!

Ett puder som ska ljusa upp ringarna under ögonen lite extra alltså! Är väldigt nyfiken på det måste jag säga, kanske det kan ge concealern än ännu bättre effekt! =D

Någon som har testat? ;)




Laura Mercier - Secret Brightening Powder

Måste också, säga att paketet från Strawberrynet har kommit idag! =D Ska hämta ut det imorrn! Fabulous att få tillbaka Dermalogica - Intensive Moisture Balance i badrumshyllan igen! =D

2 comments:

Anonymous said...

Nice. hehe vi får ev ses på måndag är lite drageen just nu½ puss baby! //linda

Rouge said...

Linda:Haha, det är jag med, eller ja inte så, men mest trött! ;) Var ute med M och haha, M (så muppigt det blev eftersom de börjar på samma bokstav) och drack lite vin och så igår! =D Väldigigt nice! =D Blev inte så mkt för mig förstås eftersom jag ska till jobbet idag, nu snart hehe! ;)

Sure sweetie! ;) Jobbar 10-15 då bara om jag inte minns fel! ;) Men efter det finns det ju massor av tid! =D pusspuss!