Sunday, May 6, 2007

Woho, Max Factor - Lipfinity Colour & Gloss äntligen inhandlat!

Idag blev det en liten tur in till stan med söta Golden Touch, och vi sprang nästan genast till Cubus, eftersom de verkar vara de ända som har tagit in de nya Lipfinity Colour & Gloss i hela stan!

Cubus hade dessutom 25% REAmakeup från L'oréal och Max Factor, och även Colour & Gloss ingick i denna rea (splitter nya produkter som precis lanserats(?!), till reapris, mycket underligt, men mycket härligt!!) :O Vilket betyder att vi två bara betalade 90 kronor för dem istället för 120 som de egentligen kostar! =D

Hehe, det var dock svårt att bestämma sig för vilken nyans man skulle investera i, och detta resulterade ti att vi länge stod och jämförde färger tills vi båda kom fram till att nr 510 Radiant Rose var snyggast! =D


Och här har vi resultatet:





Max Factor - Lipfinity Colour & Gloss - nr 510 Radiant Rose


Jag kan avslöja att det är riktigt skönt att ha på läpparna, och det känns inte uttorkande alls (som vanliga lipfinity gör i viss mån). Och visst sitter den lika bra som vanliga lipfinity också, pussades på pojkvännen förut, och nu äter jag godis, och det sitter som det ska! ;)

Är också supernöjd med nyansen 510 Radiant Rose, helt perfekt rosaröd! Mobilbilden gör verkligen inte denna underbara nyans rättvisa! ;)

6 comments:

Anonymous said...

Får spana in dem idag he he he

Anonymous said...

så bra att du blev nöjd sötis! tänkte öppna min igår men det blev inte så. somnade inte förrän vid fyra tiden inatt och är typ dödsjuk idag så jagvet inte om jag orkar idag heller :(
men det ser väldigt fint ut på dig! är dock fortfarande sugen på att köpa radiant red också ;)
pusss

Rouge said...

Beautybible: Ja, det tycker jag verkligen du ska göra hehe! =D Det var dock väldigt utplockat på Cubus då vi var där, och det fanns endast två stycken radiant rose kvar! :O Tur för mig och "Golden Touch", annars hade vi väll fått slåss om det haha! ;) Men de kanske har fyllt på nu när det är ny vecka och allt :)

Golden Touch: Hihi, ja! ;)Aaaaw, men sötis då!! din stackare!! massor av kramar på dig! =)vad jobbigt, får verkligen hoppas att det blir bättre snart! =)Hihi, tack, ja jag gillar det verkligen! hehe, of course! ;) pusspuss

Anonymous said...

Jag blev så inspirerad så jag köpte ett likadant =) idag på Cubus.

Sandra said...

Jättesnyggt. Måste kolla om det är 25% på Cubus här för isf vill jag ha den fast nr 500.

Rouge said...

Beautybible: Oho, så trevligt! =D Riktigt härlig färg! ;)

Sandra: Tack så mycket! ;) Oh, ja det tycker jag verkligen att du ska göra! Det är ju super när det är så mycket rabatt också! ;)