Saturday, May 5, 2007

Varför jag måste kolla in nya Max Factor - Lipfinity Colour & Gloss!

Har ju inte gjort det än, helt enkelt för att jag inte hittade dem i stan! Dock så hade min kära Golden Touch sprungit på dem på Cubus (hur kan Cubus som främst är en klädaffär vara före Åhlens och Kicks?!?! =P) i förrgår, men så glömde jag kolla dem igår (fredag) bara för att jag var så trött och glömde att hoppa av spårvagnen i stan! ;)

Men, LipGloss Bich har lagt vantarna på ett härligt Lipfinity Colour & Gloss, och checka resultatet! Ser hur fräscht och snyggt ut som helst, nu måste jag ju bara ha ett snart! ;)


Det verkar allt finnas en hel del trevliga färger (klicka på bilden för att göra den större):


Max Factor - Lipfinity Colour & Gloss


2 comments:

Linda said...

jag tror jag lägger vantarna på ett imorgon :)
men det är lite dumt att två av färgerna inte finns i butik nr: 530 och 540 :S *konstigt*
Håller på att greja med en massor bilder av dem alla nu, så jag kan bestämma mig lite mer för vilket jag vill ha ;) pusss

Rouge said...

Golden Touch: Jag med hehehe ;) Ja, det är kostigt ^^ Nice! =D Pusspuss!