Monday, May 21, 2007

Starkare naglar med Försvarets Hudsalva!

På kvällen innan jag lägger mig brukar jag applicera stiftet med Försvarets Hudsalva (efter jag har smörjt inhänderna i handkräm) på mina naglar och nagelband. Sedan smörjer jag in salvan ordentligt, och ja så hoppar man i säng! ;)

Och nästa morgon så har naglarna och nagelbanden fått sig en rejäl fuktkur, och ser väldigt fina och välmående ut! Att de får ordentligt med fukt varje kväll gör verkligen att de blir starkare och finare i längden! =D


Försvarets Hudsalva

4 comments:

Anonymous said...

smarto .. :)

Anonymous said...

Bra tips!!

Rouge said...

Ellen: Hihi, tack! ;) Mycket smidigt sätt att få fina naglar alltså! ;)

Madde: Kul att du uppskattade tipset! ;) Mycket härligt att lite försvarets kan åstadkomma så mycket! ;)

Anonymous said...

Försvarets hudsalva innehåller talg. Den är billig men äcklig!