Monday, May 21, 2007

Dagens vill ha - nagelbandspeeling!

Eftersom det verkar så smidigt, och jag tycker det är bökigt att klippa dom och hålla på! ;)


Depend - nagelbandspeeling


Specialrengöring för nagelbanden. Berikad med mandelolja och Allantoin. Nagelbandspeeling verkar bakteriedödande och tar bort döda hudceller och hudrester på nageln. Genom att Du tar bort de döda hudcellerna kommer näringsflödet dit det ska, till nagelroten. Även syretillförseln ökar, vilket påskyndar cellförnyelsen. Detta ger en snabbare nagelväxt och bättre nagelkvalitet. Nageln blir mycket lättare att lacka, om Du har rengjort i området vid nagelroten.

Nagelbandspeelingen är en produkt som många glömmer bort, men som är den viktigaste produkten för att skapa en god hygien, snabbt förbättra möjligheten att få en bra nagelkvalitet och vackra naglar. Att använda Nagelbandspeeling ger också Din hand ett vackrare helhetsutseende.

Så här gör du: Applicera Nagelbandspeeling på nagelbanden och nedre delen av nageln om det finns hudrester där. Låt Nagelbandspeelingen verka i 2-5 minuter. Massera försiktigt nagelbanden och nageln för peelingeffekt. Tryck försiktigt tillbaka nagelbanden med en manikyrpinne. Borsta nagelbanden och nageln noggrant med Nagelborsten. Avsluta borstandet under rinnande varmt vatten. Denna produkt får vara i kontakt med huden och nageln i högst 5 minuter. Rengöringen med Nagelbandspeeling gör Du var fjortonde dag.

4 comments:

Anonymous said...

Jag har den, jag har den! Den funkar fint men akta dig för att ha den på för länge.. Mina naglar fick som en skåra i sig som inte försvann förrän nageln växte ut helt. Och hur lång tid tar inte det?!

Anonymous said...

låter ju sjukt effektivt... ett nytt köp kanske... och jag som aldrig pillar med naglarna... hmm frestande

Rouge said...

Red Head: Ojdå, det låter ju lite läskigt! :O Hihi, jag får vara försiktig då om jag införskaffar en sådan då hehe! ;)

Beautybible: Ja visst gör det! ;) Hehe, för mig går det där med nagelfixande i perioder, och just nu är det mycket nagelfixande för min del hehe! ;)

Anonymous said...

haha,. detta skulle mina naglar behöva för tillfället, har faktiskt gått runt o tänkt på denna det sista ;) mina naglar är typ helt förstörda efter min antibiotika kur :O jätte hemskt! mina stackars naglar! kanske blir staden för mig idag ;) pusss babe