Monday, May 21, 2007

Såå nyfiken på Giorgio Armani - Luminous Silk Foundation!

Gah, har varit nyfiken på Giorgio Armani - Luminous Silk Foundation ett tag nu, för jag har läst så mycket bra omdömen om den lite varstans! Och den verkar finnas i en riktigt ljus nyans (nr 0 Porcelain/Alabaster också som jag misstänker är tillräckligt ljus för att passa min hy! ;)

Men naturligtvis finns den inte att köpa i Göteborg, ja så vitt jag vet i alla fall! ;) Och sedan så tror jag att den får vänta till hösten också, för nu har jag ju min Laura Mercier - Tinted Moisturizer, och den är grym och då det blir ännu varmare så blir det antagligen för tungt med en foundation!

Men ja, jag vill ändå ha! NU! Gimmie,gimmie,gimmie! ;)


Giorgio Armani - Luminous Silk Foundation

3 comments:

Anonymous said...

laura merciers är toppen, men armanis foundations är snäppet bättre! Jag har provat dem alla och har aldirg varit mer nöjd med denna. Är också gbgare och förfärad över det grymt dåliga utbudet av smink som finns längs bästkusten. tt tips är att ringa upp till STHLM/NK och be om prover. Ska flytta till hufvudstaden så det är bara att säga till så kan jag köpa den åt dig och skicka den över till dig, om inte butiken ordnar med sådant ;)

Anonymous said...

Vill också HA!!!!
Ska ut o flyga i slutet på sommaren (italien) och kommer göra allt för att få tag på den!!

Rouge said...

Emelle: Åh det låter verkligen lovande ju! ;) Oh, ja just det, det får jag allt ta och göra då, så man kan lägga beslag på en! ;) Hihi, så trevligt, oj vad gulligt av dig, jättesnällt ju! =D Hehe, får se hur länge jag kan hålla mig ifrån att ringa nk/sthlm nu då hehe! ;)

Ia: Åh så kul! ;) Italien är nice! =D Hehe, det hade jag också gjort om jag skulle dit! ;)