Tuesday, May 1, 2007

Mycket anmärkningsvärt!

Jag har inte köpt ett nytt rouge på snart ett HELT år, och det tycker jag är mycket anmärkningsvärt för en beautyjunkie som mig! :O

Det senaste rouget jag köpte var Chanel - Irréelle Blush - Be-bop, och jag har faktiskt bara använt detta rouge det senaste året! :O


Chanel - Iréelle Blush - Be-bop

Men denna nyans är väldigt perfekt faktiskt; den ger verkligen den perfekta rosa naturliga rosigheten som jag vill ha, så det är väl det som förklarar hur jag kan ha undgått att köpa på mig fler rouge haha! ;)

6 comments:

Miamaia said...

Jeg har også få rouge i forhold til andre ting, men jeg kjøpte ny i går; Guerlain Divinora Radiant Blush i fargen Rouge Passion, som er en relativt kald, medium rosatone. Jeg har gultonet hud og er akkurat nå ganske brun pga. solsemester, og denne er veldig fresh.

Rouge said...

Hihi, jasså! ;) Oj, det låter riktigt riktigt fint alltså! =D

Anonymous said...

men herregud vad länge det hållt! ser ju ut som om du knappt använt det, men det vet jag ju att du gjort ;) verkligen bra penga investering :) Lycka till med tentan nu. pusss!

Rouge said...

Golden: Ja verkligen! =D Nej jag vet, väldigt nice att det fina rutmönstret har hållit så länge också! =D Använder det ju dagligen, passar till vardags och till fest, passar till allt helt enkelt! ;) Jupp en av de bästa sminkinvesteringar jag har gjort! ;)

Tack sötis, jobbigt jobbigt med allt detta pluggande, och kvantitativ metod dessutom, *suck*.. pusspuss sweetie! ;)

Malin said...

Är det nåt skimmer i det eller är det ett matt rouge? Jag behöver ett nytt snart och är lite sugen på det där...:)

Rouge said...

Malin: Det är lite diskret skimmer i detta rouge, men jag är inget stort fan av skimmer överallt i ansiktet, speciellt inte till vardags! Men detta rouge funkar för mig eftersom det är så pass finmalt och diskret skimmer som inte är speciellt märkbart!
=) Hihi, så det är enligt mig ett mycket bra rougeval, speciellt om man är så blek som mig för det smälter in väldigt fint och naturligt, och skapar inte skarpa kontraster! =)