Tuesday, May 1, 2007

Vill-haprodukt inför sommaren!

En ögonskuggeprimer är verkligen något som jag vill ha inför sommaren för att få skuggorna att hålla sig på plats ordentligt i sommarvärmen! =D Och kanske blir det någon av dessa altenativ:


Laura Mercier - Eye Basic
Pris: 270 kronor på COW Parfymeri

Produktbeskrivning från COW Parfymeri: "Laura Merciers Eye Basic är en perfekt Canvas för ögonlocket på samma sätt som en primer är en perfekt Canvas för ansiktet. Eye Basic är en creme som dunstar till en long-lasting semi-matt färg. Den döljer eventuella missfärgningar och ojämnheter på ögonlocket och skapar en perfekt bas. Den hjälper även din ögonmake up att sitta bättre under dagen. Kan bäras ensam för en naturlig "no make up-look"."


Pris: 149 kronor på Blush

Produktbeskrivning från Blush: "Urban Decay Eyeshadow Primer Potion gör att din ögonskugga sitter som berget, den förstärker och fördjupar pigmenten och du behöver inte vara rädd att skuggan blir "randig". Applicera, låt torka (det går på ett kick) och måla på din ögonskugga!."

7 comments:

emmy said...

Hej! Måste bara tipsa om min favoritprimer, eye make up base från lumene. Den är billig, dryg, och funkar kanonbra. Man bara duttar på lite, pudrar (vilket man ju ändå gör) och sen är det klart.

Anonymous said...

jag vill ha urban decay!!

Rouge said...

Emmy: Tack för tipset! =D Får kolla in den också! ;)

Golden: Hihi, förstår det, förpackningen är ju onekligen läcker! =D Själv vet jag verkligen inte vilken jag vill ha mest men men, jag får informera mig ännu mer om dem osv, så får vi se vilken det blir sen! ;)

Anonymous said...

åhh jag måste tipsa om art decos. väldigt bra o smidig att arbeta med!

Anonymous said...

Själv är jag en sucker för Laura Mercier..så jag rekommenderar den!:)

Anonymous said...

tror att det får bli en beställning på blush snart ;)
köpa urban decay ögonskuggeprimer och några schnygga essie lack :)
pusss

Rouge said...

Golden: Hehehe, förstår det! Tycker det låter som en mycket bra idé sweetie! =D pusspuss ^^