Saturday, May 19, 2007

Dagens vill ha!

Denna fullkomligt underbara nagellacksremover hade jag i höstas någongång, och sedan då den var slut så tänkte jag att nä jag får skärpa mig och köpa något billigare istället, eftersom Chanelremovern jag hade kostade 120 kronor. Så det blev någon random remover från Depend för cirka 40 kronor, och då jag använde denna första gången så höll jag på att dö för att den luktade sååå illa!

Saken var den att jag var van vid den härliga rosendoften från Chanelremovern, så det här var ingen lätt övergång haha! ;)

Såg att denna fanns på Strawberrynet nu, och började därför längta tillbaka till denna härliga remover. Det är den minst illaluktande nagellacksremover jag har använt någonsin, och den luktar verkligen rosor! =D Sedan så innehar den snygga förpackningen en hög lyxfaktor också, och det är ju inte dumt!


Chanel - Dissolvant Doux - Nail Colour Reomver

5 comments:

Anonymous said...

Visst är det underbart när man slipper den där hemska lukten! Jag använder removerstripes från Cosmopharma som man lägger på naglarna och så tar de bort nagellacket och de luktar ingenting! Hur bra som helst.. De kostar också 120 tror jag men det är hur många som helst i förpackningen! Som ett tips..

Rouge said...

Lene: Ja verkligen! Åh, det låter ju hur bra som helst!! Tack så mycket för det tipset, jättebra ju! =D

Anonymous said...

Och du diggar chanel eller? ;)

Jag måste faktiskt erkänna att jag är dålig på att ta bort nagellack. Mycket pga doften men också för att det känns som att naglarna "vänder sig ut och in" :S obehaglig känsla.

Anonymous said...

Den flaskan skulle matcha mina Chanellack perfekt!
Och rosdoft gör ju inte det hela sämre precis!

Rouge said...

Emelie: Hehe, I know, det blir mycket Chanel i bloggen! ;) Men det är mitt favoritmärke så det kan inte hjälpas hehe! ;)

Ja visst, så otrevligt när det luktar så extremt mycket och illa som vissa removers gör.. >_< Så det får mig att slarva en del med det också! ;)

Nyans: Hihi, ja visst är den fin! ;) Nä precis, riktigt nice! =D Hög lyxfaktor alltså! ;)