Saturday, April 7, 2007

Recension: Lumene - Body Aktiva Time To Relax - Shower and Bath Oil

Har provat denna produkt några gånger nu, och tja jag kan inte säga annat än att den är fruktansvärt overprised. 105 kronor får man betala för den, och resultatet man får av den är inte direkt häpnadsväckande. Man blir lite mjukare än med vanlig duschkräm, and that's it. Det värsta är dock den klibbiga konsistensen, känns sådär sötslisliskigt klibbigt som om det vore socker i den. Ni vet om man spiller ut cocacola så blir det alldeles klibbigt där man har spillt, och ja ungefär så känns den här duscholjan på kroppen. =/ Dessutom är konsistensen alldeles för tjock och ganska svår att smörja ut över kroppen! Så tja ta mitt råd och skippa denna produkt, och köp Niveas duscholja som finns för endast 29 (tror jag) på Hemköp eller annan livsmedelsbutik, för den slår denna med hästlängder! Och gör dessutom stor skillnad, man blir väldigt mjuk av den, och så är inte konsistensen sådär läskig eller svårapplicerad! Betyget blir en 1:a för att den är verkligen inte är någon hit, men den är inte helt oanvändbar i alla fall.

Betyg: R R R R R

4 comments:

Bambie said...

Har du testat Euerins dusch olja? Finns på apotket & är en dröm för torr hy. Brukar använda den på somaren när huden tar extra mycket stryk i solen & trokar ur.

Ttycker att den är säppet bättre än niveas. Kostar ca 70 kr på apoteket har jag för mig.

Rouge said...

Bambie: Nepp! ;) Låter super ju, har dock funderat på att köpa den, har också bloggat om den, men en del sa då att dess lukt inte var någon hit, så det fick bli lumenes istället, fast det var ju inget bra! ;) Men jag får titta närmare på den nästa gång det är dags för ny duscholja! ;)

Anonymous said...

Hehe såg att du hade tricia sawyer länk. har sett alla hennes grejer! himla bra alltså! Skönt att veta att det finns människor i världen som gillar fina och roliga saker som jag!

Rouge said...

Beautybible: Hehe, yes! ;) Ja, och så är det så kul att sitta och titta på makeupvideos, och alltid lär man sig något nytt! =D Tror jag har sett alltihopa också ;)Ja, skönt att veta det! ;)