Saturday, March 10, 2007

Väldigt sugen på att köpa bodylotionet L'oreal Nutrilift

Såg detta bodylotion till extrapris här om dagen, och nu är jag allt väldigt sugen på att köpa det. Detta därför att jag bland annat blev tipsad om det av Prinsesse Vil Ikke för ett tag sedan då jag skrev inlägget "Jakten på det perfekta bodylotionet" ;). Dessutom tycker en viss Foxy att det är bra också. Sedan har jag provat det på handen några gånger när jag har varit i stan, fast det var ett tag sedan nu. Minns dock att det kännes väldigt gräddigt och krämigt, och jag blev riktigt mjuk av det, och det kändes som att det återfuktade REJÄLT. Kollade också makeupalley idag, och där har den fått strålande recensioner!

L'Oreal - Nutrilift

8 comments:

Anonymous said...

Det var min budgetfavorit tills den gången jag köpte en som det var glassplitter!!! i. Jag vet det låter helt sjukt, men det är verkligen sant. Jag kände när jag skulle smörja in mig att det var något vasst och trodde först att det var peeling som jag hade missat skölja av, men när jag tittade närmare på vad det var så insåg jag att det var glassplitter i och sen dess har jag inte vågat köpt den igen tyvärr :(

Anonymous said...

hey! ska se om jag hittar den imorgon så du kan få prova,. med tanke på inlägget innan här, så har jag också varit med om att det är något grovkornigt grej ibland när man smörjer in sig men inte upplevt detta som farligt, det har ju inte gjort ont eller varit vasst på så sätt... Därför bara plockat bort "kornet" och smörjt in som vanligt,. pusss //Linda

Angus said...

tack för budgettipset! letade faktiskt efter en, men den här verkar passa mig med :) får väl testa och recencera jag med!

Rouge said...

S: Oj, vad läskigt!! Förstår verkligen att du inte har vågat köpa den igen!

Linda: Gah, det låter ju jätteskumt! Haha, bäst du skyndar dig med det innan jag hinner köpa den hahaha! ;) Är så jättesugen på att prova, eftersom den var krämig och hur skön som helst när jag provade den i affären! =)Blev dessutom riktigt mjuk, och man fick intrycket av att den var väldigt effektiv! =)

Angus: Varsågod! =) Vad bra, för den verkar vara riktigt effektiv alltså! =) Gör det du! =D

Anonymous said...

Men för bövelen! skrev ett inlägg och nu är det borta! *poff* Very well, ska bort till radhuset nu och hämta den åt dig :D
Kan behöva en promenad efter gårdagens kalas. Om du skulle hinna få ett extremt måste ha begär innan vi ses, till veckan o tar en fika kanske? så har de erbjudande på CUBUS 3 loreal produkter för priset av 2...

puss bABE!

Rouge said...

Foxy: Gah, det är ju såååååå irriterande! >____________< Hihi, vad du är gullig, verkligen jättesnällt av dig sweetie! =D

Haha, jasså du! ;)Oh, aha nice! ;) Men det är ju smartast för mig om jag håller mig ifrån köp haha! Hum, jag kan ses när som helst i veckan tror jag, är ledig imorrn, och sen har jag lite seminarier och föreläsningar å sånt ^^ Men vi får höras åså sweetie! pusspuss!

Anonymous said...

Hey babe! Nu har jag letat i hela huset men jag kan inte hitta den :O dvs påsen med min morronrock och bodylotioenet! i'm so sorry love! Du kanske ska passa på att köpa om de fortfarande är specialpris på åhlens :S pusss pusss

Rouge said...

Foxy: Hehe, ingen fara! ;) Jag hade säkert shoppat på mig en i stan efter nästan föreläsning ändå, bara för att jag är så otålig haha! ;) pusspuss sweetie!