Thursday, March 15, 2007

Shoppat nattkräm från Kiehl's!

Nej, den kunde jag bara inte låta bli. Har spanat på den massor av gånger när jag har letat nattkräm, men det har inte blivit av att jag hat köpt den. Men nu hade Strawberrynet den till specialpris "Special Purchase", och den kostade endast 154 kronor (201 kronor innan =P), men det är ju i samma prisklass som till exempel Apotekets Cliniderm Dry & Sensitive Nourishing Night Cream (149 kronor). Så jag slog till, eftersom jag har varit så übernyfiken på den! ;) Och själva krämen är en riktig monsterkräm för "very dry skin", så det blir spännande att testa den!

Kiehl's - Creme D' Elegance Repairateur ( Superb Tissue Repairateur Creme )

6 comments:

Angus said...

har inte provat något därifrån ännu, är det några särskilda produkter som är outstandig bra?

Rouge said...

Angus: Jag har inte heller provat, så det är därför jag är så extremt nyfiken! ;) Ska bli jättespännande! =D

Kiehls's Creme de Corps är ju en klassiker, och den är det ju många som älskar, och så finns det ju dom som hatar den också! ;)Och likadant är det med nattkrämen som jag nu har köpt! Fast det är ju ingen klassiker dock! ;) Så ser åsikterna ut från makeupalley i alla fall! =) Så får vi se hur mitt omdöme lyder sedan! ;)

Anonymous said...

Oj, vad spännande! Jag har faktiskt inte testat mina prover än. Har ju fortfarande Dermalogicas.:)

Rouge said...

Mia: Hihi, ja! ;) Ska bli jättespännande, älskar nattkrämer! ;) Hihi, förstår det! ;) Men kul att du har massa hemma att testa iaf, så kul att prova nya produkter! =D

Ivana said...

Åh du måste skriva en recension sen!

Rouge said...

Ivana: Naturligtvis ska jag göra det! =) Det dröjer kanske lite, för jag tenderar att sega med mina recensioner, därför att jag gärna vill se hur produkten uppför sig över tid! Tycker att sådana recensioner ger mer, eftesom vissa gånger drar man förhastade slutsatser om hur bra produkter är på en gång, och andra gånger upptäcker man hur bra en produkt är efter ett tag, ja som man från början tyckte var sådär. =) Så du vet varför det kanske tar ett litet tag! ;)