Tuesday, March 13, 2007

Istället för L'oreal Nutrilift köpte jag...

... faktiskt L'oreal Nutri Therapy Rich Body Cream (very dry and sensitive skin). Yes, den blev det alltså. ;) Jag kände på L'oreal Nutrilift först. och den kändes jätte bra, men sedan så stod tuben med Nutri Therapy Rich Body Cream på hyllan ovanför. Då var jag förstås tvungen att testa den också, och det gjorde jag. och oj vad mjukt det blev! Jag blev ännu mjukare och lenare av denna än med Nutrilift, och jag tror aldrig jag har provat något som återfuktar så extremt bra förut; det kändes som den verkligen reparerade den torra huden, och återfuktade på djupet! Nutri Therapy Rich Body Cream är ju, som man hör på namnet, dessutom en rikare kräm än Nutrilift. Men den verkar trots allt gå in snabbt ändå, tog några minuter bara. Och det är det värt om det återfuktar ordentligt! ;)

Men jag har ju inte provat att smörja in hela kroppen med den än, så vi får se hur det resultatet blir, produkter uppför sig ju inte alltid likadant då man provar på handen som när man sedan provar dem på riktigt! ;) Men jag tror att den kommer att vara riktigt riktigt bra!

2 comments:

Anonymous said...

Hejsan! Du får berätta hur den fungerar för dig sen! Såg den nämligen på cubus och blev väldigt nyfiken =D
puss love

Rouge said...

Linda: Jasså du sötis! ;) Visst ska jag göra det! =D Den verkar helt superbra! Ska bli spännande att testa den! pusspuss darling! =)