Tuesday, March 13, 2007

Dermalogica; superbilligt på Jersey Beauty Company!

Jersey Beauty Company kan man köpa Dermalogica superbilligt, och det verkar vara ett bra företag, enligt vad jag har hört om det! Både Eleonore/Modette, och LipGloss Bitch har tipsat om detta redan, men jag tänkte ändå tipsa en extra gång ifall någon har missat det! ;) För man kan väl aldrig tipsa för mycket om ställen där man kan köpa Dermalogica billigt! ;) Även Strawberrynet har ju Dermalogicaprodukter till superbra priser, men det är det väl redan många som känner till förstås! ;)

5 comments:

Anonymous said...

Hej! Jag ser att du också är makeup intresserad så jag tänkte skriva till dig om att jag har ett par frågor angående den ultimata necessären i min blogg.

www.makeupyourmind.webblogg.se

Ivana said...

Woho! Jag ääälskar alla billiga web-shops! :)

Anonymous said...

Jag får noga allt ta och prova denna sida.

Miamaia said...

Pass på at Jersey=ikke-EU slik at man risikerer å måtte betale avgifter til staten.

Rouge said...

Makeupyourmind: Åh, ska ta och kolla upp det! =D

Ivana: Ja visst är det fabulous alltså! Grymt när man kan göra riktiga kap! =D


Mia: Ja, den verkar ju jättebra! =)

Prinsesse vill ikke: Är det så verkligen, för det verkar ju ligga i Storbritannien (inom EU alltså), och det står att frakt inom Storbritannien är gratis, och i resten av Europa så kostar det lite i frakt bara, så det verkar inte som man får betala tull i alla fall, om det är det du menar =)