Tuesday, March 20, 2007

Face Stockholm Volumizing Mascara

Ja, alltid är man sugen på att prova en ny mascara, bara för att det är så kul att testa nya mascaror (och nya produkter överhuvudtaget ;)). Nästa mascara som jag kommer testa blir nog Face Stockholm Volumizing Mascara, och detta därför att den hade fått jättebra kritik i VR's mascaratest på hemsidan, vilket gjorde mig väldigt köpsugen (dessutom var den relativt billig också! ;)) Brukar inte läsa VR, men jag kollar deras hemsida ibland, för de har en del kul beautyartiklar, och större tester och så vidare.

Så här skriver de om Face Stockholm Volumizing Mascara:

Face Stockholm volumizing mascara, 155 kr.

En lagom kletig mascara som drar tag i fransarna och ger dem volym. Särar fransarna och håller hela dagen. Vi gillar den här skarpt! Stilren, snygg hylsa dessutom!

Betyg: 5

8 comments:

Anonymous said...

Mina ögonfransar verkligen älskar den, dock tycker jag att den smular sig och hamnar under ögonen efter några timmar.

Anonymous said...

Hej sötnosen! Det var ju denna mascaran som jag var sugen på förut;P Rotade fram testet på mascaror ifrån plazakvinna och så här lyder recensionen på Face - volumizing mascara: Betyg 3 av 5 pris 145:-
"Sitter bra och ger fransarna volym. Något kletig konsistens, men den tar ett ordentligt tag om fransarna och separerar fint. Extra plus för den tjusiga hylsan."

Nästa mascara som jag funderar på att köpa är Max Factor Masterpiece MAX. Eller ev Nivea Beauty någonting den som är på all reklam nu iaf :) pusss

Rouge said...

Anonymous: Oki, det låter bra, förutom smulandet då ;) Smula får dock inte mascaror göra för mig för jag har linser, och mina ögon blir jätteirriterande och sånt!

Foxy: Hey sweetie! Jepp! Åh kul att du letade fram recensionen! Thx! =D

Masterpice MAX verkar spännande tycker jag! Längesedan jag hade en Max Factor mascara ^^ Nivéas har jag aldrig testat dock! ;) puss!!

Ivana said...

Och självklart finns inte FACE i Umeå. Aaaah, blir tokig!

Rouge said...

Ivana: Hihi, jag förstår det! ;)

Anonymous said...

Den är helt okej faktiskt. Funkar fint på mina fransar MEN ANVÄND ÖGONFRANSBÖJARE INNAN! Masterpice Max från Max Factor har jag nu och är bättre än Face's enligt mig men man måste lära sig tekniken på båda för bäst resultat.

Rouge said...

Alright! ;) Japp, använder alltid det, om jag inte har brutalt bråttom på morgonen då! ;) Okí, ja teknik är alltid viktigt för ett bra resultat! ;)

Anonymous said...

You're so cool! I do not think I've read through anything like
this before. So good to discover somebody with a few original thoughts on this topic.
Really.. many thanks for starting this up. This site is
something that is needed on the web, someone with some
originality!

My blog ... website