Monday, February 5, 2007

Vilket resultat!!!

Jag måste bara säga att jag är sååå imponerad av Dermalogicaprodukterna jag inhandlade! På bara några dagar har min hy förbättrats enormt. Till exempel har jag på ett par områden i ansiktet lite knottrig hy (små, något upphöjda porer), och dessa områden har slätats ut betydligt! Slät och fin hy på dessa områden som inte har förändrats, och som har varit orörliga under några år! :O Hur är det möjligt på några dagar liksom? :O Mycket imponerande!! =D

I övrigt så har min hy fått jättefin lyster, och känns så fräsch och är inte det minsta irriterad. Fuktnivån är mycket högre, och ansiktet är slätt och ständigt jättefint återfuktat! Har lite rödmosig hy, antagligen på grund av lite ytliga blodkärl, och även denna rödhet tycks ha lugnat sig!

Jag är helt otroligt nöjd alltså, och detta är definitivt den bästa hudvårdserie jag har använt!!!

Recensioner på allt som kitet innehåller kommer förstås, men jag väntar ett tag till med dem för att jag vill se vad ett mer långvarigt användande ger för reslutat, och det känns mer tillförlitligt än om man recenserar såhär efter några dagar bara! Hehe, var dock tvungen att skriva en liten rapport redan nu och berätta lite, eftersom jag blev så himla imponerad!


Dermalogica - Dry Skin Kit

6 comments:

Anonymous said...

Dermalogica är BÄST! I'm in love!!!

Rouge said...

Ja, verkligen! =D Samma här!! ;)

Anonymous said...

Då kanske jag ska slå till jag också. Har haft jätteproblem med min hy nu i vinter. Torr och fnasig. Använt Aco's Olive-serie och inte hjälpt.

Rouge said...

Ja, ett sådant prova på kit är ju super dessutom! Rätt stora förpackningar, och man får prova en hel serie som är helt underbar! =D

Usch vad jobbigt, inte kul när huden är sådär... =/

Anonymous said...

Babe! det är inte alls bra att du skaffat en blogg och börjat blogga om en massa roliga saker som skjuter mitt "ha begär" i skyarna! Love your blogg and l love you sweetie! Pussss

Rouge said...

Foxy: Aaw Linda då! =D Tja, det är alltid farligt med härliga skönhetsprodukter! ;) hihihih, taaack sweetie! ;) Love you too! =D Jättekul att du också har skaffat en söt liten blogg ju! =D pusspuss!