Sunday, February 4, 2007

Dagens Vill Ha!

Kiehl's Creme de Corps

12 comments:

Anonymous said...

Åhhh, har du sett att Kiehl's har öppnat en affär i Stockholm? Jag sprang förbi där i fredags, men hann tyvärr inte titta in :(

Rouge said...

Åh, ja jag veet! =D Det som dock är illa i det här fallet är att jag är göteborgare, så jag kan inte få tag i creme de corps! >_< Får hoppas att strawberrynet tar in det igen! ;) Vad synd för dig att du inte hann in när du väl sprang förbi dock! :O

Anonymous said...

Nej, va synd. Men om du vill kan jag handla åt dig och skicka? =D

Rouge said...

Oj vad snällt! =D Tja, jag har ju ingen aning om vad den kostar här i Sverige, men om du går in och kikar i affären någon dag, så kan du ju kolla priset och maila mig på helle_belle_@hotmail.com, hihi så får jag se hur jag gör sen! ;)

Anonymous said...

Jag är också nyfiken på Kiehl's. Har du provat det tidigare?

Anonymous said...

Hey babe.. hur går det med pluggandet? puss pusss

Anonymous said...

har för mig att jag läst i ngn tidning att den kostar 220 ngt...

Rouge said...

Mia: Nope, jag har inte provat denna klassiker! ;) Så jag är väldigt nyfiken på att göra det! =D

Linda: Haha, sådär har vart och förberett till seminarium idag med gruppen ;) Ah oki, 220 låter ju inte så farligt ju! =D

Anonymous said...

muppi! de båda lindorna är inte jag, bara den med länken ;P
hoppas middagen smakade gott! pusss

Rouge said...

Linda: fniss, ojdå! ;) två lindor alltså =D Bra att du sa det sa det, så jag vet det! ;)

Ja, vi hade det jättemysigt! =D Hoppas du också har haft en bra kväll! =D

Anonymous said...

oki, då kollar jag nästa gång jag går förbi och mailar dig =D

Rouge said...

Oh, tack supersnällt av dig ju! ;D