Friday, August 8, 2008

Underbara Chanel - Poudre Cristalline

Fick hem denna pärla för ett tag sedan, och visst är pudret lika underbart som namnet förtäljer! Otroligt finmalt är det och alldeles transparent, och är därför outstanding på att fixera makeupen på ett naturligt men lystergivande sätt! Jag är inte den som har problem med blank hy (eftersom min hud är torr), men detta puder mattade ner fantastiskt under värmeböljan vi nyligen hade! =D I den värmen blir ju vem som helst lite blank liksom! ;)


Detta är definitivt sommarens bästa köp, och jag måste bjuda på en bild på denna snygging:


Chanel - Poudre Cristalline

6 comments:

Anonymous said...

Åh, så underbart! Härligt!

Rouge said...

Rocketqueen: Ja, så roligt när man får tag i så bra produkter =D Ett riktigt bra löspuder är verkligen guld värt! =D

Anonymous said...

Hej där vännen!
Jag har knåpat och illustrerat ihop en sminkguide, och jag undrar, tycker du den hjälper tjejer och ger mer klarhet i hur man ska sminka sig?

är det lönt att fortsätta med sådana guider?

Kramar och pussar Kinga

Rouge said...

Kinga: Hej där! ^^

Personligen tycker jag att det inte finns något sätt man ska sminka sig på, eftersom tycke och smak, och framförallt de egna förutsättningarna är så olika (ansiktsform, hudtyp, hudton osv). Men jag tycker alltid att det är roligt och inspirerande att se hur andra går tillväga för att lägga olika typer av makeup! =)

Så visst är det lönt att fortsätta med roliga guider och tips! =D

Anonymous said...

hej sötnos, hur är det med dig?
vad tyckte du om pudret?
pussi
//Linda

Rouge said...

Linda: Det är bra sweetie! ;) Hehe, det är awsome! =D Chanel's puder är sannerligen i en klass för sig! ;)