Monday, October 29, 2007

Lite new stuff för att förhindra torr hy i vinter!

Lite sådana "bra att ha saker" har jag shoppat på mig idag! Det blev Nivea - Shower Oil, en favorit sedan länge. Den bästa duscholjan enligt moi, och jag har testat några stycken! Har dock inte haft den på länge nu för att jag har testat lite andra duschkrämer, men nu känner jag att det är dags att återvända till favoriten igen! Fabulous att den är tillbaka i badrumshyllan!


Nivea - Shower Oil


Har också använt duscholjan i badet tidigare för att förhindra att huden blir torr av det varma vattnet, och den fungerade super! Men nu fick jag för mig att baby olja (som ju bland annat är till för att man ska ha det i badvattnet :P) skulle vara ännu bättre att ha i badet och alltså återfukta ännu mer, så jag passade även på att inhandla Änglamark - Baby Olja! Haha, så nu får vi se om den är bättre! ;)

Kanske någon av er som har provat?


Änglamark - Baby Olja

9 comments:

Anonymous said...

hej söt.
jag köpte natusan baby oil förra vintern tror jag men har knappt använt den. tyckte den var för oljig samt att det var svårt att få något ur flaskan utan att allt blev rinnigt, oljigt och kladdigt. men det var ett bra tips att ha den i badet, det har jag inte tänkt på! :O ;P stupid me :P
pusss

Anonymous said...

När jag hade badkar hade jag alltid i badolja för att förhindra att huden blir torr. Jag badade alltid i skollhett vatten men natusans babyolja funkade super!

Anonymous said...

natusan baby light oil spray funkar bra på fuktig hud efter dusch/bad..Jag brukar spreja på handen o så smörja...så man inte får massa på golvet :)

Rouge said...

Black Velvet: Hey sweetie! =) Ojdå! Inte bra det!

Hihi, oui, jag tror det kan bli bra det, står ju också på den att den är avsedd för att användas i badet! ;)

Lene: Hoho, härligt att höra! Hoppas det kommer att funka lika bra för mig! ;)

Linda: Oh, tack för tipset! Får ta och prova det! =D

Anonymous said...

kom och tänka på det söt att det nog kan bli väldigt halt i badkaret så du tänker på det så du inte halkar eller nått :/ pusss

Rouge said...

Black Velvet: I know sötis! ;) Don't worry! ;) pusspuss!

Anonymous said...

mmiihh, inte mkt bloggande det sista. saknar din blogg ju sötis!:( puss pusss baby

Rouge said...

Hihi, vad söt du är! ;) I know, det har inte blivit mycket med det ne! =) har tex tagit lite bilder osv, och tänkt göra inlägg men så har jag inte lagt upp det! har liksom inte kommit mig för! :O illa det!! pusspuss sötnos!

Anonymous said...

Läs mitt inlägg om mineralolja, som bla finns i din nyköpta babyolja, för övrigt fick den sämst i test.
/ Madde