Monday, May 28, 2007

Skimmerprodukter - vad tycker ni?

Själv så är jag rätt nojig för skimmerprodukter, eftersom det till en början kan se jättesnyggt ut precis när man har applicerat den. Men om man kanske blir lite varm under dagen, tex varmt på bussen eller i stan osv, så kan det lätt se väldigt svettigt och ofräscht ut.

Så kommer jag också att tänka på kändisar på galor osv, som har alldeles för mycket skimmerprodukter på sig, som ser väldigt svettiga och ofräscha ut efter att galan har hållit på en stund. Ugh! ;)

Men vad tycker ni; är skimmer fabulous eller undviker ni det till varje pris? ;)



Lumene - Crystal Radiance

Clinique - Up-lighting Liquid Illuminator

Becca - Birds of Paradise Gloss


3 comments:

Anonymous said...

åhh! Både lumenes och cliniques är mina favoriter. Blandar alltid en liten klick i min fuktighetscreme. Bilder har jag lagt upp i dag, så du kans e resultat om du vill.

Anonymous said...

precis som emelle diggar jag också lumenes starkt! ;) Den ger fin lyster men inte alls sådär glittrig som vissa produkter kan vara :)

Rouge said...

Emelle: Jaha, blanda i fuktkrämen, det låter ju bra! ;) Skimmret blir ju inte lika koncentrerat då! =D Kollade bilden, jättefint as usual! ;)

Golden Touch: Oh, det låter bra! ;)Har inte vågat prova någon skimmer produkt sedan jag köpte mig Becca - Bird of Paradise Gloss för lite mer än ett år sen! Och den var aningen kletig, och kändes kletig på kinderna och gav efter en stund en svettig look bara >_< Råkade ha på mig den i sommarvärmen nån dag och det blev ingen hit kan jag säga ugh.. men, jag kanske får ta och prova Lumenes då! ;)