Friday, May 4, 2007

Dior - Deep Hydration Rich Cream ska testas!

Tidigt (dock inte så tidigt som det står på bloggers tidsanvisare, utan klockan är 07.49 ;)) på morgonen är det, och nu snart tänkte jag prova på Dior - HydrAction - Deep Hydration Rich Cream som jag fick ett litet prov på då jag köpte Dior - Sooting Toner!


Och rapport på hur den var kommer förstås senare idag!


Dior - HydrAction - Deep Hydration Rich Cream



Dior - HydrAction - Deep Hydration Rich Cream (Provet)


Update: Krämen var lätt och skön i konsistensen och absorberades på en enda gång och gjorde huden väldigt mjuk och gav en jättefin och fräsch lyster! ;) Luktade gott och fräscht också! =D Perfekt till sommaren eftersom den är så lätt, men alldeles för tunn för att ha på vintern för min torra hy!

6 comments:

Anonymous said...

stackars muppi som är uppe så tidigt! :O Hehe, att du orkar greja med proverna nu alltså, jag hade varit helt borta! ;D
Hoppas det blir bra! pusss och godmorgon!

Rouge said...

Golden: Ja, usch ja, jättetidigt! >_< Japp, men jag var så nyfiken ju och då orkar man! ;) pusspuss!

Anonymous said...

låter ju super! om du fick välja mellan denna och chanels (kanske svårt när det är ett sånt litet prov) vilken hade det då blivit?
pussss!

Rouge said...

Golden: Ingen aning, det var jättelängesedan jag använde chanelkrämen.. men jag tror det skulle vara väldigt svårt att välja mellan dem! =) puss sweetie! ;)

Anonymous said...

Intressant, är den dyr?

Rouge said...

Mia: Hehe, mycket intressant ja ;) Ja, skulle gissa på en 400-500!..men kanske finns den billigare på strawberrynet! :O