Thursday, May 24, 2007

Bloggtorka!

Ville bara informera om bloggtorkan just nu, det är så att jag skriver B-uppsats och det börjar dra ihop sig nu, så det är stressigt! Plus att jag ska jobba idag, och sen i helgen! ;) Men jag återkommer med nya krafter så fort jag har tid, tills dess kan det nog bli lite glest med inlägg och jag hinner tyvärr inte svara på kommentarer och mail just precis nu! Kanske imorrn dock, ja vi får se! ;)


Det går åt mycket kaffe när man har mycket att göra hehe! ;)

4 comments:

Anonymous said...

Hoppas det går bra =D Väntar med spänning på nya roliga inlägg!

Rouge said...

Makeitup: Tack ;) Jorå det knallar och går! ;) Lååånga dagar blir det B-uppsats varvat med jobb, tar hela dagen och heela kvällen det! ;)

Hihi, kul att höra det! =D

Anonymous said...

Usch och fy för b-uppsats.
den var verkligen en utmaning! Vad skriver du om då?

Rouge said...

Usch och fy indeed! ;) Jag läser socialpsykologi, och jag och en tjej till skriver om hjälpsamhet ^^