Sunday, April 8, 2007

Recension: Garnier Fructis - Smoothing Cream (leave in balsam)

Har använt detta leave-in balsam några veckor (eller kanske det är så länge som någon månad eller mer :O), och det har varit bra, inte mirakelbra dock, men definitivt värt pengarna. ;)

Jag brukar lägga i detta leave-in balsam i handdukstorkat hår, och arbeta in det i håret och sedan reda ut det med en bredtandad kam. Och balsamet gör vad det ska; det gör håret betydligt lättare att reda ut, och sedan när håret har torkat så är det mjukt, glansigt och minskar frissigheten en del också! =D Jag gillar också att produkten inte tynger ner håret, och får gör att håret kännas tungt och oljigt, eller hur man ska uttrycka det. En del liknande produkter tenderar ju att uppföra sig på detta vis, men inte denna! =D Tillsist så får jag lägga till att även doften känns trevlig och fräsch. Ett bra budgetfynd enligt moi; har för mig att jag betalade ca 69 kronor för det. ;)

Betyg: R R R R R

5 comments:

Anonymous said...

härligt med budgetfynd :D

Ivana said...

Åh vad härligt, älskar allt som är budget :)

Rouge said...

Ellen: Ja verkligen! =D Alltid skönt att hitta budgetpärlor! =D

Ivana: Japp, ja det är verkligen inte dumt! ;)

Anonymous said...

Tror du att leave in-balsamet fungerar bra i min handduksstorkade 3-millimeterskalufs?

Rouge said...

Mästaren och Margarinet: Ja det kan det säkert göra ;) Gör ju håret mjukare och tillför lite glans! ;)