Monday, April 23, 2007

Kanske det blir ett ansiktsvatten från Lumene...

...därför att jag är helt kär i deras fantastiska nattkräm Lumene - Tender Drops - Soothing Night Cream, den verkligen lugnar min torra, och lite rödblossiga hy och gör den framför allt helt fantastiskt mjuk och härlig. Att jag inte har gjort en mer utförlig recension på den än är ju illa dock ;), men den kommer inom kort.

Ja, på grund av den härliga upplevelsen och belåtenheten över nattkrämen, så tänkte jag att deras ansiktsvatten i samma serie kanske är toppen också! =D Så det kanske blir det
ansiktsvattnet! ;)

Lumene - Gentle Toner

Eller kanske detta, för det verkar också som något som skulle vara bra för min torra hy! ;)

Lumene - Rejuvenating Toner

2 comments:

Anonymous said...

hrrmm,. svårt val! det verkar bra båda två, men om du vill få ner din rödblossighet skulle jag sattsa på den blå :)
blå till sommaren rosa till vintern, kankse??
puss //L

Rouge said...

L: Hihi, det blev inte så svårt val ändå! =D Eftersom den blå inte innehåller parfym, och det gjorde ju den rosa! ;) Och parfymffritt är alltid bäst för mitt ansikte! ;)